5 (vervolg) en 6 Augustus

6 augustus 2016 - Panningen, Nederland

Hii

05-08-2016
De eerste vlucht ging soepel. Het eten was dit keer gelukkig prima. Er zat zelfs een lekkere muffin bij. Alles was goed.... tot we aankwamen op addis ababa. Er waren problemen met betalen bij een restaurantje, de mensen bij de tax-free shops deden moeilijk, we werden weggestuurd bij security en toen we terugkwamen moesten we juist langer wachten. Nadat we eindelijk door security heen waren, stond er nog een super lange rij bij de gate. Tijdens het wachten om te borden zagen we lichtflitsen. Het onweerde. Sommige vonden het eng, andere juist super gaaf.

06-08-2016
Het is nu 6.45 uur en we gaan landen in parijs. Ik heb ongeveer 2 uur geslapen vannacht en ben misselijk. Net als op de heenreis. Het ontbijt was raar. Iets van quiche met een muffin, een broodje en stukjes fruit. Ik vind het jammer dat we weer naar huis gaan maar ik ben blij als ik uit dit vliegtuig kan. Ik zal vandaag thuis niet heel veel gaan doen. Slapen waarschijnlijk.

Toen ik thuis was bleek dat we eindelijk verhuist zijn. Ik heb gedoucht onder de geweldig mooie, warme douche. En ben daarna gezellig met het hele gezin gaan uiteten. Nu zijn we bij oma om te vertellen hoe het is geweest.

-Pien