Het Reisschema

23 april 2016

Hii Allemaal.

Eindelijk. Ik heb een lijst gekregen met de namen van iedereen die mee gaat. We zijn in totaal met 18 personen. Een aantal meiden ken ik al vanwege de groepsapp met 9 personen. Op de voorbereidingsdag zal ik hun en de rest van mijn groep beter leren kennen.

Ook heeft iedereen het reisschema voor de heen- en terugreis gekregen. 22 Juli vertrekken we 's avonds rond 20.00 vanaf Brussel. We zullen dan via Parijs naar Addis Ababa vliegen. Hier komen we rond 6.15 aan. We moeten dan even wachten om vervolgens om 10.20 het vliegtuig richting Zanzibar te nemen. Na een tussenstop bij Kilimanjaro zullen we daar om 14.45 aankomen.

De terugreis gaat via dezelfde route als de heenweg. Van Zanzibar via Kilimanjaro naar Addis Ababa en dan via Parijs terug naar Brussel. We vertrekken op Zanzibar rond 15.45 en zullen na een lange reis om 8.40 terug zijn in Brussel.

Jammer genoeg zijn we dus twee dagen van onze expeditie kwijt aan reizen, dat heb ik er natuurlijk wel voor over.

De reis komt steeds dichterbij en dat betekend ook dat we bijna moeten gaan betalen. Er zijn al verschillende bestellingen binnen voor wafels, cupcakes en zelfs arretjescake. Ook ben ik de komende vakantie druk bezig met werken en oppassen om al het geld bij elkaar te krijgen. Ik ben bijna klaar met het geld voor de expeditie zelf, maar ik moet ook nog een aantal dingen zoals vaccinaties erbij betalen.

- Pien