De voorbereidingsdag

5 juni 2016 - Utrecht, Nederland

Hii Allemaal.

Gisteren heb ik eindelijk de hele groep en de expeditieleiders ontmoet. Na op een aantal meiden gewacht te hebben zijn we met z'n allen naar de locatie gelopen waar we moesten zijn. Omdat er storing was bij een aantal treinen kwamen we te laat met 7 personen.
We hebben de hele dag verschillende spelletjes gedaan om elkaar en Zanzibar beter te leren kennen. De groep is erg gezellig. Helaas kon niet iedereen bij de voorbereidingsdag zijn. Na de kennismaking hebben we nog wat informatie gekregen over wat wel en wat niet te doen, over dingen die we mee moeten nemen en over onze hopes en fears.
Ook hebben we ons voorlopige reisprogramma te horen gekregen. We zullen onder andere gaan helpen in een ziekenhuis, een school gaan schilderen, sport en spel activiteiten gaan doen met leeftijdgenoten en er staan een aantal erg interessante excursies op de planning.
Toen later onze ouders kwamen kregen zij ook de informatie te horen en kregen we gezamelijk de informatie over onze bagage, vaccinaties en andere handige dingen.
Rond 5 uur kwam er een einde aan deze gezellige dag. De tijd is omgevlogen. Als de tijd op Zanzibar net zo snel gaat wordt het zeker weten een geweldige reis.

- Pien