Nog 2 weken

8 juli 2016 - Panningen, Nederland

Hii allemaal.

Nog 2 weken. Dan vertrek ik naar Zanzibar. Ik heb er echt super veel zin in! De afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest met de voorbereidingen. Ik heb alle vaccinaties bij elkaar, een backpack geregeld, de paklijst uitgeprint en ik ben zelfs wezen shoppen voor broeken. Het geld is allemaal ingezameld en ik ben bijna klaar voor vertrek.
Helaas zit ik nu nog midden in een proefwerkweek. Dus doe ik het even rustiger aan met de voorbereidingen. De laatste dingen zal ik de week voor vertrek moeten regelen.
2 weken geleden heb ik de maten van iedereen en het definitieve ontwerp voor de geborduurde vesten doorgeven. Hopelijk zijn deze vesten komende week klaar. Dan kan ik ze 22 juli meenemen naar het vliegveld.
Ik ben nog op zoek naar zoveel mogelijk ballonnen. Als iemand er nog veel thuis heeft liggen kom ik deze graag ophalen.

-Pien

1. Huub en Linda:
    8 juli 2016
    Hoi Pien,
    Nou mooi dat je al veel dingen hebt geregeld voor je grote reis.
    Je moet nog maar ff goed alles controleren dat je niks vergeet te regelen en dat je niks vergeet mee te nemen.En hopelijk maak je je proefwerkweek ook goed.
    Als je maar goed op jezelf past en voorzichtig bent en maar goed bij de reisleiding blijft en maar weer heelhuids thuiskomt.We wensen je in ieder geval een mooie reis.en we houden je berichten op je blog in de gaten.